آخرین اخبار

بازار شایعات نقل و انتقالات والیبال داغ شد!

در شرایطی که نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال به اتمام نرسیده، بازار نقل و انتقالات به شدت داغ شده است.

اشتراک گذاری
02 دی 1402
کد مطلب : 10556

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و پس از آن تیم‌ها زمان دارند تا برای تقویت خود با بازیکنان مدنظر قرارداد امضا کنند.

در همین راستا بازار شایعات بسیار داغ شده و هر دم از این باغ بری می‌رسد؛ برخی‌ها از بازگشت چند لژیونر به لیگ ایران خبر می‌دهند و برخی دیگر هم ستاره‌ها را در تیم‌های مختلف جابجا می‌کنند، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که هنوز هیچ نقل و انتقال رسمی صورت نگرفته و فعلاً باید منتظر خاتمه نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال بود.

به هر حال در روزهای اخیر خبرهایی از گوشه و کنار به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه محمد بربست، پشت‌خط‌زن حاضر در تیم هاتای ترکیه که این روزها به دلیل بحران مالی باشگاهش در شرایط خوبی به سر نمی‌برد، احتمال دارد به تیم شهرداری ارومیه بپیوندد یا اینکه یکی از لژیونرهای شاغل در ترکیه برای پیوستن به تیم شهرداری گنبد در نیم‌ فصل دوم چراغ سبز نشان داده است.

حتی برخی رسانه‌ها مدعی شدند که احتمال دارد امیر غفور که این فصل در لیگ رومانی توپ می‌زند به لیگ ایران و تیم شهداب بازگردد، اما گویا این خبر هم خیلی زود توسط غفور تکذیب شد. نکته جالب توجه اینکه شهداب در این پست بازیکنان خوبی همچون پراپانوف بلغار و رضا رضایی را در اختیار دارد، اما احتمالاً برای سرپوش گذاشتن روی نتایج ضعیف خود دنبال بهانه‌ای بودند که گویا پیدا هم کردند!

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =